Bądź sobą po swojemu! – kampania reklamowa Remington

Hej Kochani !

Marka Remington jest zapewne większości z Was, mniej lub bardziej, znana. Świetny sprzęt do stylizacji włosów nie raz na pewno Wam się gdzieś tam przewinął. Czy to w reklamie telewizyjnej, internetowej, czy gdzieś w Social Mediach. Osobiście posiadam od nich dwie lokówki i jedną, już bardzo starą, ale nadal świetnie działającą prostownicę, i bardzo sobie je chwalę.

Aktualnie produkty są naprawdę dobre, łatwe w obsłudze, i świetnie się sprawdzają w stylizacji włosów, jednocześnie dbając o ich ochronę.

 

 

 

 

W bardzo krótkim czasie, ustawiając dostosowaną do swoich włosów temperaturę, możemy stworzyć dowolny look, a wybór produktów jest naprawdę ogromny.

 

 

 

 

Jednak to, czym ostatnio marka najbardziej mi zaimponowała, jednocześnie inspirując i dając niesamowity power, to najnowsza kampania zatytułowania ‚Bądź sobą po swojemu'.

Producent, działający na rynku ponad 80 lat, ma świadomość, że pewność siebie, czy poczucie własnej wartości bierze się z wnętrza- i właśnie o to wnętrze teraz postanowił zadbać.

 

A więc o co w tym wszystkim chodzi?

 

Kampania ma na celu pomóc nam wszystkim, w budowaniu pozytywnego nastawienia, w odnajdowaniu samego siebie. Marka uważa, że bycie sobą jest na topie i że czas przypomnieć o tym światu. Chcieliby, żeby uwierzono, że indywidualność jest w modzie. Kanony piękna i stylu bycia są już zwyczajnie nudne, dlatego warto w końcu otworzyć się na swoją wyjątkowość. W dobie niemożliwych ideałów przypominają nam o tym, co najważniejsze. czyli o nas samych, o naszych potrzebach.

‚Bądź sobą po swojemu’ ma być także pewnego rodzaju nową strategią komunikacji. Producent, współpracując z zaproszoną do akcji Katarzyną Hajdugą, zamierza przeprowadzić w kilku miastach Polski, m.in. w Lublinie czy Rzeszowie, warsztaty z asertywności wobec obrazom rzeczywistości w social mediach, oraz budowania poczucia własnej wartości.   Ilość miejsc jest oczywiście ograniczona, rejestracja przez formularz zgłoszeniowy, decyduje kolejność zgłoszeń. Finał akcji przewidywany jest w okolicach wiosny 2019. Do akcji włączyło się wiele polskich gwiazd zarówno z show-biznesu, jak i tych z social mediów, zachęcając swoimi wpisami do bycia sobą, i opowiadając o swoich odczuciach wobec kampanii.

 

 

 

źródło: plejda.pl

 

 

Myślę, że to bardzo ważna kampania, i że powinno być więcej marek reklamujących bycie sobą. Nasze własne ja w dzisiejszych czasach często, gdzieś między instagramami i facebookami a wymaganiami społecznymi względem naszych wyglądów i zachowań, zwyczajnie zanika. I tak oto nagle wszyscy dostosowujemy się do bycia kimś, kimś wyjątkowym. Tylko wiecie, jeśli wszyscy dookoła są wyjątkowi dokładnie w ten sam sposób, to tak naprawdę, nikt wyjątkowy nie jest 😉

A co Wy o tym myślicie? 🙂

23 thoughts on “Bądź sobą po swojemu! – kampania reklamowa Remington

  1. Miło ze strony marki Remington, że postanowili pomyśleć o nas – kobietach. Większość marek raczej podaje nam standardowe produkty, nie zagłębiając się w to, czy wyrażamy poprzez nie własny styl czy nie. A tutaj taka miła odmiana! 🙂

  2. Moja przygoda z prostownicą Remington zaczęła się na północy Kalifornii, kiedy to totalnie zagubiona rozpoczęłam swoją przygodę jako Au Pair. Osobiście uważam, że nigdy dotąd nie miałam lepszej prostownicy i zdecydowanie poleciłabym markę Remington każdej napotkanej dziewczynie!
    Dlatego uważam, że opisana tu kampania jest świetnym sposobem na poznanie siebie i swoich preferencji.
    A może kiedyś i ja skuszę się na zakup lokówki właśnie tej firmy? 😉

    1. Tak, kampania jest bardzo przemyślana, i świetnie dostosowana do funkcjonowania dziś w rzeczywistości opartej na tym, co widzimy w social mediach ☺️

    1. Bardzo trafna uwaga. Przyda się miła odmiana i przypomnienie wszystkim, żeby nie zatracać samego siebie i swojego stylu gdzieś po drodze

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *